A recepción da obra foi moi positiva, tendo que destacar de entrada que é a primeira vez que se escolle un cómic para o clube de lectura. Este foi o primeiro tema debatido na reunión do clube: que os cómics (e tamén cada vez máis os videoxogos) poden e deben considerarse "literatura" pois serven para o mesmo que os libros (crear mundos de ficción que lle dan sentido ao noso), usando outros medios artísticos (narración visual no caso do cómic). E como tal é unha mágoa que moitas escolas e bibliotecas non os estean a utilizar como recomendacións de lectura.
O resto da reunión foi unha análise breve dalgúns temas tratados na obra: adolescencia, videoxogos, realidade virtual versus realidade física, diferencias culturais e sociais...
Ao profesor chamoulle a atención que moitos dos compoñentes do clube, xogadores habituais, descoñecesen que é completamente real un dos temas centrais da obra: a subcontratación de videoxogadores "pobres" por parte de xogadores "ricos" para aumentar o seu nivel nun xogo. Podedes ler ao respecto neste artigo.
Por último solicitouse aos compoñentes do clube que recomendaran algúns videoxogos pola súas características narrativas innovadoras, ou algún cómic relacionado cos videoxogos. Estes foron algúns deles:
- LIMBO
- LIFE IS STRANGE
- BEYOND TWO SOULS
- RADIANT HISTORIA
- LOG HORIZON
- MONUMENT VALLEY
- DARK ORBIT
- SUICIDE ROOM (película)
Ningún comentario:
Publicar un comentario