21/01/23

 

             Comentarios do alumnado          O CORAZÓN DE XÚPITER



O corazón de Xúpiter é un libro que incita o lector/a a lelo desde o primeiro momento.

Tamén trata temas actuais, como o acoso escolar, o amor non correspondido, a homosexualidade e os perigos dos chats de Internet.

Para rematar, teño que dicir que é un gran libro e recomendó a súa lectura.

Carlos (2º ESO)







Para min, este libro é moi interesane, xa que trata un tema que hoxe en día está moi de actualidade: os perigos de falar con persoas a través de Internet. Atraeume moito a forma en como o trata.

E tamén me gustou que o libro non se me fixo nada pesado; pola contra, foime moi fácil de ler e foi un dos libros que me enganchou pola súa trama.

En conclusión, recoméndovos que o leades.

Noa (2º ESO)









O corazón de Xúpiter é un libro moi entretido que trata de concienciar a xente nova de que non falen con descoñecidos.

É un libro moi interesante e fácil de ler. Recomendo a súa lectura.

Lucas (2º ESO)



O corazón de Xúpiter gustoume porque van ocorrendo distintas cousas e vas querendo saber máis, como quen é Xúpiter. Con todo, o final non me gustou xa que Isla morre e non termina con Anxo.





Ningún comentario: